Mówią, że szczęścia nie da się kupić...

A przecież wystarczy kupić książkę. W NASZEJ KSIĘGARNI! ;)


A u nas znajdziecie wiele ciekawych tematycznych książek. Jako Adeptka Tarota, szczerze polecam Wam moją ukochaną "kligę", wydaną w dwóch częściach - Tarot Intuicyjny. Jest duża, posiada fantastycznie opisane karty, bardzo obrazowo. Właśnie przed wczoraj robiłam sobie rozkład na pracę: "Czy uda mi się do końca miesiąca zmienić pracę".
Wyciągnęłam pięć kart, gdyż pytanie zaczyna się na Czy.. w tym wypadku pierwsze 3 karty pokazują zazwyczaj ogół, i dobieram dwie lub trzy karty na wynik. Tu dobrałam dwie. Oto one:


6 Mieczy, Sąd, 3 Buław / 2 Denary, Śmierć. I  niby tak, ale... przyznaję się, miałam długą przerwę w nauce i wróżeniu, sięgnęłam zatem do KLIGI. Zaczęłam czytać i tak! Wszystko się zgadza, jestem w bardzo trudnym układzie, ciężko z niego wyjść, ale suma sumarum wszystko przede mną, tylko muszę wziąć odpowiedzialność za swoje życie - w końcu nikt go za mnie nie przeżyje prawda? I nie, nie chodzi o pracę u kochanej Bernadetty, nie nie. To co innego :)



Ale ciekawi Was co to dokładnie za księga? To Tarot Intuicyjny Pani Barbary Antonowicz-Włazińskiej. Uwielbiam książki tej Autorki, po prostu od razu czułam, że to jest to. Bardzo szczegółowo opisane, ale przekaz jest prosty.
A książki u nas kupicie, ja szczerze ogromnie polecam, naprawdę warto. Zwłaszcza dla początkujących Tarocistów, właściwie dla każdego.
A pewnie ciekawi Was, co za śliczne karty mam, nie będę nic przed Wami ukrywać, to Ghost Tarot, oczywiście od Bernadetty.... Coś mi się wydaje, że zgarnęłam ostatnią talię. To polecę Wam inne piękne karty, na które na razie "poluję". To Silver Witchcraft Tarot - fantastyczna nazwa prawda? ;)

A tu troszkę kart na zachętę:


No można się zakochać, prawda? Dziś Wam serdecznie polecam tę talię, oczywiście raczej dla bardziej zaawansowanych, dla początkujących wymienimy talie innym razem :)
Pozdrawiam! Ewelina

PS kochani, udało mi się wtedy zmienić pracę :)


Komentarze

Popularne posty