Początkująca Czarownica i Szafranowa Miłość


Uwielbiam każdą dostawę w naszej Magicznej Księgarni. Każdą bez wyjątku. Czuję się wtedy jak dziecko w sklepie z cukierkami. Prawie wchodzę Bernadetcie na głowę, by tylko już otworzyć pudło z nowościami. Nie ważne co przychodzi, książki, zioła czy karty. :) Teraz na razie dostałam tylko wykaz tego co będzie w nowej dostawie i jak zawsze wytyczne, by wprowadzić to dla Was na sklep (w końcu muszę o Was dbać abyście wiedzieli co możecie u nas nabyć i mogli przygotować się odpowiednio do swoich rytuałów).

- Zobacz co zamówiłam i wrzuć na sklep
- o kadzidełka intencyjne szafranowe, a na co one są????
- jak zwykle nic nie wiesz i wszystko Ci muszę mówić,  masz, sprawdź sama...
I zostałam niemal przygnieciona ogromną kligą, która wyglądała z pozoru strasznie...
No zobaczcie sami, jest ogromna!


Powiem Wam, że jednak nie taka czarownica straszna ;) Wszystko ułożone alfabetycznie, bez problemu znalazłam to czego szukam Właściwie to zakochałam się w tej książce! Tu jest WSZYSTKO! Znaczenie każdej rośliny i Szafran jak się okazuje także jest magiczny! Wiedzieliście, że stosuje się go w zaklęciach miłosnych? Ja nie! Zatem mam kolejny MUST HAVE zapisany do listy życzeń. Niezbędny w domu każdej Czarownicy. ;)


Pozdrawiam! Ewelina

Komentarze

Prześlij komentarz

Będzie nam miło, jeśli zostawisz komentarz :)

Popularne posty