Magia mieszanek ziołowych Witchcraft

Od zawsze magia była ze mną,czułam ją wszędzie ,na łące pełnej stokrotek,na piaszczystej plaży czy przy pełni księżyca.Szczególnie upodobałam sobie magię ziół.


Minęło już bardzo dużo czasu od dnia kiedy powstał mój pierwszy zielnik ,dzięki temu że jestem już w tak dojrzałym wieku ...a żyłam w dobrych czasach kiedy młodzież nie miała internetu ni telefonów ale za to miała obozy umiejscowione gdzieś w środku lasu czy na górskiej polanie.Gdzie zdobycie sprawności zielarza oznaczało ,że jest się kimś.
Doświadczenia uczą i dają nam piękną mądrość na przyszłość.Do doświadczeń dodałam swoją ciekawość świata ,wiec w domu mam setki książek z których mogę czerpać wiedzę i tworzyć.

Idea mieszanek ziołowych była następstwem świec intencyjnych w których zatapiałam zioła odpowiednie do rytuału i efektu ,który miał przynieść.Te do dziś cieszą się duża popularnością i produkcja ich przynosi nam wiele radości ..lubimy się dzielić dobrą energią...

Ale wróćmy do mieszanek...





Mieszanka związana z miłością była pierwsza...

 zobacz mieszankę


Często do księgarni przychodzą ludzie szukając miłości ,w świecie kiedy pieniądz jest bardzo ważny i zastępuje nam miłość,przyjaźń i ogranicza nasze marzenia chciałam by choć na chwilę zapach ziół dokonał zmiany.Pomógł Ci poczuć swoją dusze ,jej pragnienia i oczekiwania.

Wszystkie mieszanki robię intuicyjnie tak więc biorąc do ręki suszony jaśmin wiedziałam ,że to on będzie nutą przewodnią tego kadzidła...





później dodałam damianę ,werbenę i inne miłosne zioła i kwiaty, na koniec kilka kamyków żywicznych o zapachu słodkiej wanilii i poczułam ,że to jest dokładnie to co potrzebujemy by wszechogarniającą miłość przenikała całe nasze ciało ,duszę i umysł.

 Teraz to Ty możesz poczuć tę moc i przyciągnąć do siebie czyste dobro - MIŁOŚĆ



o mieszance Dostatek opowiem Ci jutro...nie mieszajmy energii....





B.

Komentarze

Popularne posty